JumpSky Gent:

Veel gestelde vragen en informatie

CORONA INFO

  • Moet ik verplicht online reserveren?

Vooraf online reserveren is aan te raden, zo kunnen we het aantal bezoekers onder controle houden. Bij voldoende vrije plaatsen kan je nog steeds zonder reservatie langskomen.

  • Kan ik online reserveren en ter plaatse betalen?

Neen, dat is niet mogelijk. Een online reservatie is steeds gekoppeld aan een betaling.

  • Waar moet ik op letten bij een bezoek?

Houd minimum 1,5 meter afstand van andere bezoekers, volg de aanwijzingen van het personeel en ontsmet goed de handen bij aankomst en vertrek.​​

Om de drukte in het park te beperken, ben je best 15-30 minuten voorafgaand aan jouw jumpsessie aanwezig in het park.

Kom je in groep?  Laat jullie dan aanmelden door 1 persoon.

  • Welke maatregelen worden er genomen in het park?

De in- en uitgang worden van elkaar gescheiden.

  • Welke maatregelen worden er genomen in de horeca?

De tafels staan 1,5 meter uit elkaar en er wordt aangeraden om met bancontact te betalen, bij voorkeur contactloos. Betalen met cash kan via jetons uit de automaat. De jetons worden door de klant zelf in een opvangbox gedropt waardoor contact met personeel vermeden wordt. Er mogen slechts 10 personen aan dezelfde tafel plaatsnemen.  

  • Kan ik een arrangement boeken?

Ja, dat kan maar maximum met 10 personen aan dezelfde tafel plaatsnemen. 

  • Kan ik mij omkleden?

Omkleden kan enkel in de lockerzone. We raden iedereen aan om thuis om te kleden indien mogelijk.

  • Moet ik een mondmasker dragen?

Een mondmasker wordt aangeraden maar is niet verplicht.

  • Ik voel mij ziek, kan ik langskomen?  

Neen, we verzoeken om iedereen met verkoudheidsklachten (neus, hoesten, keelpijn of koorts) of wanneer een huisgenoot koorts heeft, om thuis te blijven. Neem via mail contact op om jouw reservatie te verplaatsen. 

OPENINGSUREN EN TARIEVEN 

  • Wat zijn de openingsuren?

Onze openingsuren zijn terug te vinden bij "Uren & Tarieven". We zijn telefonisch bereikbaar tijdens onze openingsuren. We vragen om enkel bij dringende zaken telefonisch contact op te nemen zodat we iedereen vlot kunnen helpen.

  • Wat is de kostprijs?

De standaard tarieven zijn terug te vinden bij "Uren & Tarieven". Speciale tarieven voor grote groepen, vzw’s, scholen, teambuildings of verjaardagsfeestjes vind je onder ‘Groepsarrangementen’.

  • Bieden jullie abonnementen aan?

Ja, we bieden voordelige 6-maand abonnementen aan, deze kosten slechts 168 euro. Daarmee kan je gedurende 6 maanden onbeperkt komen springen in elke JumpSky vestiging. Je dient bijkomend een eenmalige aankoopkost van 6 euro te betalen voor het lidkaartje. Met dat lidkaartje kan je telkens aanmelden aan het onthaal. De abonnementen zijn geldig in alle vestigingen.

  • Bieden jullie beurtenkaarten aan?

Ja, we bieden voordelige 10-beurtenkaarten aan, deze kosten slechts 98 euro. Je kan deze gebruiken in elke JumpSky vestiging. Opgelet: deze zijn per domicilie maar wel onbeperkt geldig in tijd. Je dient bijkomend een eenmalige aankoopkost van 6 euro te betalen voor het lidkaartje. Met dat lidkaartje kan je telkens aanmelden aan het onthaal. De beurtenkaarten zijn geldig in alle vestigingen.

  • Is er een speciaal tarief voor studenten?

Ja, meer info bij ‘Uren & Tarieven’ ‘Student nights’.

  • Zijn alle attracties inbegrepen in de prijs?

Ja, jullie hebben toegang tot het volledige inflatable park.

  • Zijn JumpSky antislip sokken verplicht?

JumpSky antislipsokken zijn verplicht voor eigen veiligheid en plezier. We aanvaarden daarom enkel de antislip sokken die bij ons aangekocht worden. Om organisatorische redenen kunnen we niet bij elke klant nagaan of de alternatieve sok geschikt is of niet. De sokken kosten slechts één euro en kunnen bij elk bezoek opnieuw gebruikt worden.

WERKING

  • Voor welke leeftijden is het park geschikt?

In principe is de minimumleeftijd 6 jaar. Vanwege veiligheidsoverwegingen kunnen we -6 jarigen alleen toelaten als een volwassen begeleider mee gaat op het park. De -6 jarigen raden we bovendien aan om in de voormiddag langs te komen. Oudere kinderen en jongeren raden we aan om overdag langs te komen, ’s avonds is eerder geschikt voor studenten en volwassenen. Er is geen maximum leeftijd.

  • Welke kledij moet ik voorzien?

Graag sportieve kledij. Laat zeker niets in jouw zakken zitten, zodat er niets verloren geraakt op het park. Opgelet: JumpSky antislipsokken verplicht.

  • Hoe verloopt een bezoek?

Elk uur start een nieuwe sessie van 1 uur. Minimum 15 minuten op voorhand aanmelden aan het onthaal, anders riskeer je tijd te verliezen. Je ontvangt bij aankomst jouw toegangsbandjes, je kan je omkleden aan de lockerruimte, jouw spullen veilig opbergen in onze lockers en enkele minuten voor het begin van de sessie worden de veiligheidsinstructies meegegeven door onze parkbegeleiders aan de ingang van het park. Op het einde van het uur wordt omgeroepen dat de sessie erop zit.

  • Ik meld te laat aan, wat nu?

Per uur laten we een nieuwe groep op het park waardoor we helaas niet kunnen schuiven. Je zal dus ofwel tijd verliezen ofwel vragen aan het onthaal om jou het uurtje nadien te laten springen. Opgelet: de laatste optie is enkel mogelijk als dat uur niet volzet is!

VOORZIENINGEN

  • Is er een parking?

Ja, er is een ruime ondergrondse parking, de Indigo Parking, voorzien in het winkelcentrum van Dok Noord. Als je hier parkeert kan je door middel van validatie in JumpSky 2 uur gratis parkeren. Verder is het ook mogelijk om in de nabije omgeving te parkeren op eigen kosten.

  • Hebben jullie lockers?

Ja, er is een lockerruimte ter beschikking waar je je ook kan omkleden. De lockers kan je gratis gebruiken. Je kan een code naar keuze twee keer na elkaar in vullen om de locker te vergrendelen. Je kan jouw locker openen door diezelfde code nogmaals in te drukken.

  • Hebben jullie kleedkamers en douches?

Neen, we hebben vooralsnog geen kleedkamers of douches ter beschikking.

  • Is er gratis wifi?

Ja, er is wifi. Na een geslaagde check-in, kan je gratis en onbeperkt gebruik maken van het wifi netwerk.

  • Is er een cafetaria?

Ja, er is een ruime cafetaria aanwezig. Je kan steeds op het horecaplatform plaatsnemen van hieruit heb je een indrukwekkend uitzicht over het park.

  • Is er een bar/keuken om dranken en snacks te bestellen?

Ja, de bar/keuken bevindt zich naast het onthaal. We hebben een ruim aanbod aan frisse dranken en heerlijke snacks tegen zeer voordelige prijzen, gaande van popcorn tot steenoven gebakken, echte Italiaanse pizza’s. Opgelet: de keuken sluit telkens een uur voor sluitingstijd.

  • Is er ventilatie en airco in het gebouw?

We hebben een goed uitgerust ventilatiesysteem waardoor er steeds voldoende verse zuurstof in het gebouw aanwezig is. In de zomer draait dit zowel overdag als ‘s nachts op volle toeren zodat het overdag voldoende fris blijft.

  • Is het park toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit?

Rolstoelgebruikers kunnen plaatsnemen naast het park.  

  • Hebben jullie een buitenterras?

Ja, we beschikken over een klein buitenterras op het 3e verdiep.

RESERVEREN

  • Hoe kan ik reserveren?

Aangezien we regelmatig volzet zijn, raden we online reserveren aan zodat je zeker bent van jouw plaats. Bovendien is online reserveren goedkoper en word je sneller geholpen aan het onthaal. Je kan gemakkelijk online reserveren door op de knop ‘online reserveren’ te klikken en de stappen te volgen. Een reservatie kan enkel gemaakt worden als er een betaling plaatsvindt en kan dus niet telefonisch of via mail. Reservaties voor grote groepen, vzw’s, scholen, teambuildings of verjaardagsfeestjes gebeuren via een andere weg: meer informatie bij ‘Groepsarrangementen’.

  • Problemen bij reserveren?

Kijk steeds na of je alle correct hebt ingevuld, meestal werd er een fout e-mailadres ingevuld. Doorloop steeds de volledige wizard en vul alles manueel in. Gebruik dus geen automatisch invulformulier, want hierdoor zal je de wizard niet verder kunnen doorlopen!

Indien dit echt niet lukt kunt u uitzonderlijk via de telefoon verder helpen.

  • Kan ik reserveren met een beurtenkaart of abonnement?

Voorlopig kan dit nog niet. Met een beurtenkaart of abonnement kan je altijd zo langskomen.

  • Waarom betaal ik een administratiekost?

Deze wordt aangerekend en integraal doorgestort naar de beheerder van ons online betalingsplatform. Deze kost wordt per boeking slechts één keer aangerekend.

  • Wat houdt het aansprakelijkheidsformulier in?

Hierin wordt gewezen op de mogelijke gevaren die een bezoek aan JumpSky inhoudt en hierin accepteert u dat er een kans bestaat op lichamelijk letsel of schade/verlies aan uw eigendommen, waar JumpSky niet voor verantwoordelijk kan gesteld worden, tenzij door nalatigheid of eender welke fout van onze kant uit.

  • Ik ben mijn paswoord vergeten, hoe kan ik dit opvragen?

Op de reservatiepagina bij ‘Account’ kan je klikken op ‘Geen wachtwoord of wachtwoord vergeten’. Er zal gevraagd worden om jouw e-mailadres in te geven. Zo kan je het wachtwoord laten opsturen naar dit e-mailadres.

  • Ik kreeg een foutmelding bij het boeken waardoor ik per ongeluk dubbel betaald heb. Kan dit teruggestort worden?

Als dit probleem te wijten is aan een foutje in ons online reservatiesysteem, zijn we zeker bereid om een terugbetaling te voorzien. Dit wordt geval per geval bekeken. Graag een mailtje sturen naar inflatablepark.gent@jumpsky.be met een korte beschrijving van de situatie.

  • We hebben betaald voor x-aantal personen maar er is iemand niet komen opdagen, kunnen we ons geld voor deze persoon terug krijgen?

Reservaties kunnen we helaas niet terugbetalen. Als dit ruim op voorhand gemeld wordt en mits geldige reden (bv. doktersattest), kunnen we een tegoedbonnetje meegeven zodat die persoon op een later tijdstip nog eens kan terugkomen.

  • Ik heb bij de online reservatie meer sokken gekocht dan dat nadien nodig bleek, kan ik mijn geld terug krijgen?

Dat kan helaas niet, aangekochte goederen kunnen niet terugbetaald worden. De sokken krijgen jullie uiteraard wel mee.

  • Ik heb gereserveerd in een verkeerde vestiging, wat moet ik doen?

Deze reservatie kan helaas niet terugbetaald worden. Als je dit op voorhand merkt, kan je zo snel mogelijk contact opnemen met deze vestiging om deze reservatie eventueel te laten verplaatsen, zodat je op een later tijdstip kan langskomen. Er zal bij de vestiging waar je oorspronkelijk wilde boeken, een nieuwe reservatie moeten gemaakt worden. Sta je aan het onthaal van de verkeerde vestiging en heb je dit dan pas gemerkt, zal je daar kunnen betalen en een cadeaucode mee krijgen om op een later tijdstip langs te komen in de juiste JumpSky vestiging.

VERJAARDAGSFEESTJES

  • Mijn zoon of dochter wil een verjaardagsfeestje organiseren. Hoe gaat dit in zijn werk?

Je surft naar de website. Je klikt op ‘Groepsarrangementen’ / ‘Kids’ / ‘Arrangement reserveren’ en je vult het online reservatieformulier in. Arrangementen kunnen geboekt worden vanaf 8 personen. Opgelet: jouw feestje is pas definitief ingeboekt na uitdrukkelijke bevestiging per mail door één van onze medewerkers. De betaling gebeurt volledig aan het onthaal, niet via het online reservatieplatform.

  • Hoeveel bedraagt de prijs voor een verjaardagsfeestje?

Dat hangt af van de formule en wat je kiest om te eten. De verschillende tarieven zijn terug te vinden bij ‘Groepsarrangementen’ / ‘Kids’. Je kan kiezen voor een standaard formule met 1u springen en 1u eten ofwel voor een plus formule met 2u springen en 1u eten. Voor het tweede uurtje springen is er een extra korting (6 euro i.p.v. 13 euro).

  • Welke formules kan ik kiezen?

Er is keuze tussen de standaard formule (1u springen, 1u eten) of de plus formule (2u springen, 1u eten). De meeste bezoekers kiezen voor de plus formule met 2 uurtjes springen en 1 uurtje eten, waarbij er eerst een uurtje gesprongen wordt, nadien een uurtje gegeten en tot slot nog een uurtje springen.

  • Hoe verloopt een verjaardagsfeestje?

Je meldt je aan aan het onthaal en je ontvangt van ons een speciale envelop met de toegangsbandjes, met de tijdstippen waarop jullie springen en je ontvangt alle extra informatie over het volledige verloop van het feestje. Tip: bestel jullie drankjes gezamenlijk, dit zorgt voor een vlottere bediening aan tafel. Het eten wordt maximum 20 minuten na het uur aan jullie gereserveerde tafel gebracht.

  • Wat zit er inbegrepen in een verjaardagsfeestje?

Meer info bij ‘Groepsarrangementen’/‘Kids’.

  • Hoe ver op voorhand dien ik een aanvraag te doen?

Verplicht minstens 2 weken op voorhand aanvragen, zodat we de bestellingen hierop kunnen voorzien. Indien de aanvraag minder dan 2 weken op voorhand doorgegeven wordt, hangt de beschikbaarheid af van de planning en de stock.

  • Het aantal kinderen dat doorgegeven werd, is gewijzigd.

Graag zo snel mogelijk en ten laatste 2 dagen op voorhand doorgeven. Dit is belangrijk voor de voorbereidingen in de keuken.

  • Mag ik zelf een cadeautje of verjaardagstaart mee brengen?

Bij verjaardagsfeestjes laten we toe dat de ouders een extraatje meebrengen. Bijvoorbeeld een cake, verjaardagstaart of cadeautje voor de kinderen.

  • Hebben jullie vegetarische of veganistische snacks/maaltijden?

Jazeker, graag op voorhand doorgeven zodat we hier rekening mee kunnen houden.

  • Er is een kindje die glutenintolerant/allergisch/… is, mag ik zelf een maaltijd mee brengen?

Ja, graag op voorhand doorgeven zodat we hier rekening mee kunnen houden.

  • Wat kunnen de kinderen doen als ze klaar zijn met eten maar het nog geen tijd is om te springen?

Aan de bar hebben we een aantal leuke spelletjes. Je kan hiervan steeds eentje lenen in ruil voor je identiteitskaart.

  • Wat kan ik doen als de kinderen aan het springen zijn?

Het is zeker mogelijk om toegang te betalen en mee met de kinderen te springen. Een andere mogelijkheid is dat je vlak naast het park plaats neemt of in alle rust plaats neemt op het horecaplatform, die een indrukwekkend uitzicht geeft over het park.

  • Mag ik een foto trekken vanop het park?

Enkel bezoekers die toegang betaald hebben, kunnen het park betreden. Je kan uiteraard wel van bovenaf of naast het park enkele leuke foto’s maken.

MINI JUMP

  • Ik wil graag langskomen met een kind jonger dan 6 jaar, wanneer kan dit best?

Tijdens mini jump momenten heeft de volwassen begeleider 50% korting om samen met het kind op het park te gaan! Meer informatie bij 'Uren en Tarieven' / mini jump.

TEAMBUILDING

  • Ik wil graag een teambuilding organiseren, hoe gaat dit in zijn werk?

Wij denken graag mee over de perfecte invulling van jullie teambuilding. Een teambuilding aanvragen kan zowel tijdens als buiten de openingsuren en is heel eenvoudig aan te vragen via inflatablepark.gent@jumpsky.be. Graag jullie budget, het geschatte aantal personen en de gewenste invulling doorgeven. Er zijn verschillende mogelijkheden: met catering, het gebruik van een vergaderzaal, begeleiding door een jumpmaster die jullie onderdompelt in allerlei teambuildingconcepten of jullie kunnen vrij springen.

GROTE GROEPEN

  • Ik wil graag met een grote groep komen springen binnen de openingsuren. Wat zijn de mogelijkheden?

Groepen vanaf 10 personen betalen op dalmomenten voor het eerste uur het gewone tarief, op het tweede uur krijgen ze 50 procent korting. De dalmomenten staan beschreven bij ‘Groepsarrangementen’ / ‘Groepskorting’. Reserveren kan via het online reservatiesysteem voor een jumpsessie van 1u. De korting op de tweede jumpsessie wordt toegekend aan het onthaal. Je kan vrijblijvend een JumpMaster inhuren voor 60 euro per uur.

  • Ik wil graag met een groep komen springen buiten de openingsuren. Wat zijn de mogelijkheden?

Dit kan vanaf 20 personen. Je betaalt het kassa tarief (13,00 euro p.p./uur), plus bijkomende personeelskost en indien gewenst een JumpMaster (60 euro per uur). Graag reserveren via inflatablepark.gent@jumpsky.be.

SCHOLEN EN VZW'S

  • Ik wil graag komen springen met een school of vzw binnen de openingsuren. Wat zijn de mogelijkheden?

We ondersteunen en stimuleren sport, beweging en recreatie bij scholen en vzw’s (die zich inzetten voor mindervaliden en kansarmen). Daarom zijn er heel voordelige formules die van toepassing zijn tijdens de daluren of buiten de openingsuren. 1u springen is 8,50 euro, 2u springen is 11,5 euro, 3u springen is 16,50 euro, 4u springen is 19,50 euro. Aanvragen kan via inflatablepark.gent@jumpsky.be. Opgelet: er moet altijd een bestelbon op voorhand doorgestuurd zijn en/of afgegeven worden bij aanmelding aan het onthaal met gegevens van de betreffende school, sportdienst,... Zonder bestelbon moet er ter plaatse betaald worden. Kan dit niet dan zijn we genoodzaakt om toegang tot het park te weigeren.

  • Ik wil graag komen springen met een school of vzw buiten de openingsuren. Wat zijn de mogelijkheden?

Dit kan vanaf 20 personen. 1u springen is 8,5 euro, 2u springen is 11,5 euro, 3u springen is 16,50 euro, 4u springen is 19,50 euro. Een jumpmaster is verplicht voor toezicht aan 15 euro per uur tenzij er voldoende eigen begeleiding voorzien wordt. Bijkomend kan er ook steeds een personeelskost aangerekend worden. Opgelet: er moet altijd een bestelbon op voorhand doorgestuurd zijn en/of afgegeven worden bij aanmelding aan het onthaal met gegevens van de betreffende school, sportdienst,... Zonder bestelbon moet er ter plaatse betaald worden. Kan dit niet dan zijn we genoodzaakt om toegang tot het park te weigeren.

SPORTKAMPEN

  • Worden er sportkampen georganiseerd?

Jazeker, meer info vind je terug bij ‘Sportkampen’.

  • Mijn zoon/dochter wil graag deelnemen aan het sportkamp. Hoe kan ik inschrijven?

Bij ‘Sportkampen’ / ‘Inschrijven voor sportkamp’ kan je het inschrijvingsformulier terug vinden. Je inschrijving is pas definitief wanneer je een bevestigingsmail ontvangt met een betalingsuitnodiging. Eén inschrijvingsformulier invullen per kind. Bij vragen of problemen kan je contact opnemen met inflatablepark.gent@jumpsky.be.  

  • Hoe verloopt het sportkamp?

Er is voor en na opvang. Gedurende de dag worden er allerlei toffe activiteiten georganiseerd op het park en omnisport (indoor en outdoor). Tussendoor is er een pauze voorzien. De ouders ontvangen steeds een draaiboekje met nuttige informatie. Het kamp wordt gegeven door gediplomeerde, enthousiaste begeleiders.

ALLERLEI

  • Zijn eigen consumpties toegelaten?

Neen, eigen consumpties zijn niet toegelaten. We bieden drank en snacks aan tegen zeer voordelige prijzen. Enkel bij verjaardagsfeestjes laten we toe dat er een taart of cake meegebracht wordt om het feestje net dat extraatje te geven.

  • Is er camerabewaking in het gebouw?

Er is camerabewaking aanwezig. De beelden worden niet standaard opgeslagen maar wel gebruikt bij ernstige problemen (zoals ongevallen of diefstal).

  • Kan ik zelf mijn afval deponeren?

Dat kan zeker en wordt ten zeerste geapprecieerd door onze medewerkers. Er staan rekken met bakken in het gebouw en voldoende vuilbakken om afval weg te gooien. Graag ook het restafval van de toegangsbandjes in de vuilbakken deponeren en niet te kleven op de vloer, bankjes, lockers,…

  • Mag ik het park met kauwgom in de mond betreden?

We raden ten strengste af om kauwgom in de mond te hebben op het park. Zowel naar veiligheid als naar hygiëne toe. Gelieve geen kauwgom achter te laten in ons gebouw dit is heel moeilijk om schoon te maken.

  • Wat gebeurt er bij een ongeval? Zijn jullie daar op voorzien?

Onze medewerkers volgen jaarlijks een EHBO bijscholing en zijn volledig op de hoogte van de nieuwste procedures en technieken. We hebben een goed uitgeruste EHBO koffer en de ambulanciers komen uit Gent waardoor ze heel erg snel ter plaatse kunnen zijn. Bovendien volgen de ambulanciers samen met het personeel jaarlijks een opleiding op het park, ze kennen dus het park door en door.

  • Ik ben iets vergeten, zijn er verloren voorwerpen?

We bewaren de verloren voorwerpen minstens 2 weken. Je kan mailen naar inflatablepark.gent@jumpsky.be  of telefonisch contact opnemen. Mochten we deze gevonden hebben, houden we deze opzij en kunnen deze opgehaald worden binnen onze openingsuren.

  • Ik wil een cadeaubon aankopen. Kan dit?

Je kan een cadeaubon online kopen via de knop ‘Cadeaubon online kopen’ of aan het onthaal. De code die je ontvangt, kan gebruikt worden bij de online reservatie (dat bedrag gaat in mindering van de aankoop).

  • Ik zou graag willen werken bij jullie. Hoe meld ik mij aan?

Onderaan de pagina bij ‘Jobs’ kan je de verschillende vacatures raadplegen. Graag een mailtje sturen naar preben@jumpsky.be met CV en vermelding over welke vacature het gaat.

  • Ik ben op zoek naar sponsoring, wat zijn de mogelijkheden?

Gezien de vele aanvragen kunnen wij doorgaans geen financiële sponsoring voorzien. Echter bieden we (naargelang het geschatte bereik) graag een aantal cadeaubonnen aan die bijvoorbeeld kunnen gebruikt worden als prijs (bij wedstrijd, tombola,…). In ruil vragen we een bewijsje van sponsoring en om ons logo te vermelden op sociale media en website.

  • Ik wil graag een factuur na afloop van mijn bezoek.

Dit kan ter plaatse aan het onthaal aangevraagd worden via het factuuraanvraagformulier. De factuur wordt nadien via mail verzonden. Opgelet: gegevens volledig en duidelijk noteren.

  • Ik wil graag een bestelbon of factuur opmaken, wat zijn jullie bedrijfsgegevens?

Onze bedrijfsnaam is Jump Gent BV. Het btw nummer: BE0666678921. Het adres: Koning-Albertlaan 2C, 9080 Lochristi. Het rekeningnummer: BE70 7350 5419 7625.

LOCATIES

  • Wat is het JumpSky trampolinepark Lochristi?

JumpSky trampolinepark Lochristi brengt trampoline springen naar ongekende hoogtes! Het 3500m² trampolinepark bezorgt je een onvergetelijke ervaring van uitdaging, avontuur en entertainment!

Surf naar www.jumpsky.be/lochristi voor meer informatie!

  • Wat is Villa Vita?

Villa Vita is gelegen in Lochristi naast het trampolinepark. Het is een professioneel bewegings- en gezondheidscentrum met een sterke nadruk op wetenschappelijk onderbouwde begeleiding en een ruim aanbod aan groepslessen. Het team bestaat uit gediplomeerde personal trainers, voedingsdeskundigen, kinesisten en een podoloog. Het unieke centrum is gelegen in een gezellige villa met indoor zwembad, jacuzzi, sauna en stoombad. De ideale plaats om op een verantwoorde manier intensief te sporten en heerlijk te ontspannen.

  • Wanneer zal JumpSky Aalst openen?

De opening is momenteel voorzien voor juni. Er is heel wat vertraging opgelopen bij de renovatie aan het gebouw waardoor we genoodzaakt werden om de opbouw van het park uit te stellen. Echter zijn de grootste werken achter de rug. Het wordt opnieuw een indrukwekkend trampolinepark met een ruim aanbod aan de allernieuwste attracties op de markt. We houden jullie op de hoogte van de nieuwste vorderingen!